Sverige...

Sverige som land, mesigt, tråkigt och sorgligt land...
Så fort någon bjuder på sig själv så är den personen pajas...
Här i Sverige ska man vara lugn alltid och vara lagom, aldrig sticka ut.
För då hackas det på en. Fattar ni? Bjuder man på sig själv så klagas det på en?

Syftar mest på Sean banan, hans uppträde på Melodifestivalen, han bjöd på sig själv, han sticker ut, då ska det direkt klagas på att han inte ska vara där och så vidare...Och Sverige, där klagas det överdrivet mycket på saker som man själv inte har och göra med, och så fort det är något dom inte gillar, ja då ska de klagas där också...Kan ni inte bara håller er till er själva och skita i vad folk har för musiksmak o dyligt?
Är trött på att det klagas och klagas hela tiden... Det är fan tråkigt att inte bjuda på sig själv och behöva vara lagom hela tiden...Så ut och bjud på er själva och stick ut ur mängden! Fuck vad andra säger! Sverige är lagom landet, hjälp till att ändra på det!

Och ja jag sa att Dead by april inte hör hemma i en melodifestivalen, jag tycker att deras låt var grym, men den musiken hör inte hemma där, det gör egentligen inte Sean banan heller, men det som gör att han hör hemma där, det är för att han vet hur man underhåller en publik, det vet inte dead by april, dom står stilla bredvid kedjor och en bur där trummisen satt och skakade lite på huvudet...Men Sean banan, gjorde allt det jag sa ovanför, han bjuder på sig själv, därför hör han hemma där.
Såg en jävla massa kommentarer om att det ska va död åt Sean banan, att han ska gå och lägga sig, att han är pinsam har till och med sett en skriva " han hör inte hemma här för han inte är svensk" Ni kan vara pinsama.

Bowlingen! ÄNTLIGEN! Denna känslan har jag väntat på!
Cup igår och där kom jag trea, en framgång, exakt vad jag behövde...Och idag var det träning med U21 - gruppen i Ängelholm...Och där justerade tränaren mitt spel liiite bara lite och det fick det och kännas extremt bra! så bra har det inte känts på hela säsongen! Är detta vändningen? Är jag tillbaka på riktigt denna gången :D ?
Klart jag är!


Förövrigt rullar allt på som det ska. :D

Ha en riktigt bra vecka nu när det kommer en ny orörd vecka =D

/ Alexander Nerbring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0