Det har aldrig känts så bra som nu...

Ge mig sommar igen! Ge mig sommar och Åhus igen! 




Jag som person: Åsikstfull, Tankespridd, Positiv, Glad, Omtänksam, Känslosam, Skämtsam, Livsnjutare. Hur ser ni mig som person? Skulle vara kul och höra det :D

Mitt liv har aldrig känts så bra som det gör just nu. Ekonomin börjar ordna upp sig, tack till min bästa vän Simon Lindh. Och det känns skit bra. Äntligen ska jag få ordning på den jädrans ekonomin, det är bara februari som kommer bli tuff, men sen släpper det i Mars igen. Och då ska jag helt och hållet fått ordning på min ekonomi, har en budget jag ska gå efter. Istället för att bara slösa på pengarna. Tack igen för hjälpen broder min <3
Skolan, har jag en plan för att fixa, och det känns skit bra det med. Jag ska kämpa! Det blir tufft, men jag är en Nerbringare, så jag klarar det med :-)
My life feels like na na na naaanaaa.
Jag längtar till den 16 mars, jag längtar till den 8 juni och jag längtar tills vi åker till Åhus igen. Jag har ett spännande år framför mig. Och har så mycket och se fram emot.
Den 16 mars fyller jag 20, jag lämnar tonåren. Och den 8 juni tar jag min efterlängtade student. Som jag som sagt, inte trodde jag skulle göra. Men jag har kämpat mig dit. Och nu är jag snart i mål. Sen är nästa steg att få jobb och sen flytta hemifrån. Och körkortet får vi inte glömma. Väntar på de förbaskade körkortstillståndet, seriöst hur lång tid kan det ta? Varför drar dom ut på det så länge? Vad är det som utreder? Är det en mordutredning eller? Man börjar undra...


Det enda som jag tycker fattas i mitt liv, det är kärleken. I feel so alone.
Men tack vare jag har stort tålamod just när det gäller kärleken, så deppar jag inte.
Är inte desperat om man säger så.
Men man saknar ju närheten.
Å andra sidan, så är jag rätt blyg av mig när det gäller och påbörja en diskution med en tjej jag fått upp ögonen för.
Men det handlar väl om självförtroende. Man måste väl älska sig själv innan man älskar någon annan?
Ni som känner mig, kanske inte ser mig som blyg, men när det gäller sådant, så är jag faktiskt rätt så "tillbakariktad" eller blyg som jag sa.
Kanske för att jag är försiktig, så jag inte kommer bli sårad igen.
Eller så är jag rädd för att bli nobbad helt enkelt.
Jag vet inte, och man vill kanske inte ha svar på allt?
Jag tar det som det kommer. Har inte bråttom.
Puss på er alla. Nu ska jag sova, klockan är ställd kvart i 6 imorgon bitti för att brottas med mig.
Vem vinner, jag eller klockan?
Natti natti!
/ Alexander NerbringGammal bild från, ettan?

Kommentarer
Postat av: josefine

Är du blyg när de kommer å snacka med en tjej ?

det har då jag inte märkt! haha :D

2012-01-25 @ 05:12:31
URL: http://www.finest.se/jossemalmqvist
Postat av: Karin

Dig skulle jag vilja ha som svärson :D Vill du gifta dig med min dotter? Kram//Tant Karin

2012-02-04 @ 13:01:56
Postat av: Nerbring

Karin, klart jag kan=D Fast rätt svårt, vet inte vad hon heter hehe :) Men tack :) Tar det som en komplimang :)

2012-02-05 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0