God morgon!

God morgon där i huset! Uppe innan tuppen idag, inte varje dag man vaknar innan klockan ringer, dessutom 1,5 timme innan. Det kan vara skönt ibland. Sitta och koppla av med en kopp kaffe och känna hur man vaknar samtidigt som solen går upp. 
 
Idag är det bowlingdax, uppe i Höganäs, där vi måste se till att vända trenden, början av denna säsong i Sydallsvenskan har inte börjat som vi hoppats. Men det är dags att ändra på det nu! Först idag mot Höganäs och imorgon mot Bulltofta BK. 
 
Jag känner att den senaste tiden, har jag börjat ta tag i de olika sakerna. 
Att jag är på väg uppåt. Vet att jag sagt det några gånger innan, men denna gången känns det på riktigt.
 
 
För cirka en vecka sedan var det 1 år sen min älskade Mamma tog sitt sista andetag och åkte upp till himlen för att vaka över oss där uppe. Det har varit det tuffaste året i mitt liv, och det har funnits dagar då jag fortfarande inte fattar att det är sant. Det finns fortfarande dagar där jag är så nära på att bryta ihop och falla ner i gråt. Det finns fortfarande dagar då jag får upp mitt sista minne av henne i livet, då jag var besviken och sur på henne och bara gick ifrån henne, på kvällen där så blev hon djupt medvetslös och två dagar senare dog hon. Det var inte rättvist att hon gick bort.
Jag saknar henne mer och mer för varje dag som går, hon var världens bästa Mamma, även om jag inte alltid visade att jag uppskattade henne alltid, så visste hon om att jag älskade henne med hela mitt hjärta. Hon hade verkligen ett hjärta av guld, hjälpte alltid alla andra före sig själv. 
Fanns där till 110% för sina barn trots att det var hon som behövde hjälp och stöd. 
Du ska veta att du för alltid är saknad! 
Vi älskar dig! 
 
03-03-1958 -  10-10-2012 
Förevigt i våra hjärtan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0